Monday, April 27, 2009

AKAN DATANG - UPACARA MAJLIS PENYAMPAIAN KUNCI KIOSK PROGRAM USAHAWAN MUDA DAN SIJIL-SIJIL LATIHAN KEUSAHAWANAN ANJURAN PKNNS

SEREMBAN- Satu Majlis Penyampaian Kunci Kiosk Program Usahawan Muda(PUM) dan Sijil-Sijil Latihan Keusahawanan anjuran Perbadanan Kemajuan Negeri, Negeri Sembilan(PKNNS) akan diadakan pada 25hb Mei, 2009 bertempat di Royale Bintang, Seremban jam 10.00 pagi.
Tetamu Kehormat dimajlis tersebut ialah Y.A.B. Dato' Seri Utama Menteri Besar Negeri Sembilan Hj. Mohamad bin Hj Hasan yang juga Pengerusi Perbadanan yang telah sudi meluangkan masa untuk menyampai Kunci kiosk kepada pihak sekolah PUM dan sijil-sijil kepada 100 peserta yang mengikuti program keusahawanan anjuran PKNNS.


Antara yang dijangka turut hadir pada majlis tersebut ialah Ahli Dewan Undangan Negeri dan Exco Kerajaan Negeri, Pengarah Pelajaran NS, wakil-wakil dari Suruhanjaya Koperasi Malaysia, MARA, SIRIM, JPNS, Pengetua & Persatuan PIBG sekolah-sekolah dan Pengurusan PKNNS.
Adalah dijangkakan seramai 600 orang akan menghadiri majlis ini bersama-sama dengan pelajar-pelajar sekolah dan Guru-guru pembimbing.

No comments:

Post a Comment