Tuesday, June 23, 2009

TAKLIMAT AKHIR KEPADA PELAJAR SEBELUM KE KONVENSYEN PUM PERINGKAT NASIONAL KE-13 BERTEMPAT DI SEKOLAH MENENGAH SERI AMPANGAN SEREMBAN

SEREMBAN - Satu taklimat akhir kepada pelajar-pelajar sekolah yang akan mewakili kontingen Negeri Sembilan ke Konvensyen Program Usahawan Muda(PUM) Peringkat Nasional Ke-13 di Perlis telah diadakan di Bilik Mesyuarat SMK Seri Ampangan Seremban. Taklimat yang turut dihadiri Ketua Eksekutif Perbadanan Kemajuan Negeri, Negeri Sembilan (PKNNS) Dato' Hj. Ibrahim Ahmad selaku sekreteriat PUM peringkat Negeri Sembilan, Pengetua SMK Seri Ampangan Datin Rohayah Harun dan wakil Jabatan Pelajaran Negeri Sembilan (JPNS) Encik Tadzim Mansor.


Pada taklimat tersebut Ketua Eksekutif PKNNS, Dato' Ibrahim turut memberikan kata-kata perangsang dan semangat agar kontingen Negeri Sembilan mampu mencipta kejayaan didalam Konvensyen Peringkat Nasional kali ini. Beliau juga turut menyaksikan persembahan syarikat Imtiyaz Sdn Bhd dari SMK Seri Ampangan yang akan bertanding dalam kategori persembahan syarikat terbaik.

No comments:

Post a Comment